9 mai 2014

News in my closet

Pentru inceput vreau sa va arat ultimile produse achizitionate de pe site-ul Romwe. Atat cardiganul cat si puloverul sunt de foarte buna calitate si se potrivesc foarte bine cu dimensiunile descrie pe site. Pur si simplu pe adooor ❤❤❤

Cardiganul il puteti gasi aici

Puloverul il puteti gasi aici

Cardiganul de mai jos este achizitionat dintr-un magazin local, la fel ca si restul produselor prezentate mai jos, cu exceptia camasii din blugi cu print Simpson :D


 Camasa cu print o gasiti aici




Romwe Flash Sale you have never seen.


More than 150 styles.

All sold at only $14.99, up to 70%off.

Start at 1:00 pm 9th May GMT, end at 1:00 pm on 12th May GMT.

Limited time, only 72 hours.

Worldwide free shipping, shipped in 24 hours

Shop Now!


4 comentarii:

  1. Imi plac toate, dar cel mai mult cardiganul!!!<3
    Sa le porti cu placere!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le porti cu drag! :*
    Primul cardigan il am si eu, insa din pacate este mare de mine :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Am și eu cămașa cu Bart, o ador! Cardiganul mi-a venit și mie mare, la fel ca lui Beauty&Others, dar materialul său mi-a plăcut mult. O mulțime de lucruri frumoase au aterizat la tine în dulap și-și doresc să le porți pe toate cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Great Post. You are having really Lovely Blog. Keep visiting my blog. I will too. Dear
    I am following your blog. pls follow back,xxx
    BeautyDrugs new blog post click & comment

    RăspundețiȘtergere