28 august 2014

Cum sa-ti faci bucle "turbo"

Buclele sunt mereu la moda, indiferent de sezon. Dar cum nu ai mereu timp sa treci pe la coafor sau pe la cea mai buna prietena, experta in hairstyle :)), uneori te mai si limitezi la tutoriale pe youtube, articole din reviste sau site-uri de frumusete.

Pe cat par de usor de realizat pe atat sunt de complicate (cel putin pentru stangacia mea), dar rezultatul va fi intodeauna uimitor si tot efortul depus va merita.

Uneori cand ma gandesc ca pana acum ceva timp incercam tot felul de metode: cu placa, cu bigudiurile, cu soseta, cu elasticul, cu bentita, samd. si fel si fel de sfaturi "babesti", fara prea mare efect si chinuitoare intr-un fel, acum totul pare foarte usor si a devenit o placere datorita produsului de mai jos.

Dragile mele fete cucuiete, daca sunteti iubitoare de bucle naturale, dar nu stiti cum sa le obtineti, atunci sfatul meu pentru voi este, nici mai mult nici mai putin decat Ondulatorul Profesional Turbo 14mm.

Acest produs este unul profesional robust si formeaza bucle de la mici la fosrte ample.


Cateva sfaturi pentru bucle rezistente?

Primul si cel mai important pentru mine este ca parul sa fie uscat 100% (poate multe dintre voi stiati acest lucru, mai putin eu :)) ) in urma cu ceva vreme, pana sa descopar produsul in cauza, coafeza mea imi usca mereu parul parca prea exagerat, credeam ca daca parul, cu cat are o anumita umiditate in el cu atat se formeaza bucle mai rezistente si mai naturale, ei bine greseam.

Parul ud/umed este mult mai fragil, se poate arde foarte usor cu ustensilele de coafat si se poate rupe mult mai usor decat atunci cand e uscat, lucru pe care eu nu-l stiam...

Al doi-lea, foloseste un produs termoprotector, ulei/spray sau orice alta solutie (eu folosesc Elseve ulei extraordinar).

 Al trei-lea e sa-ti imparti parul in suvite subtiri cu ajutorul unor clesti sau agrafe pentru a-l manevra mai usor si a-l impedica sa se incurce.

Iar al patru-lea, nu folosi prea mult fixativ. Fixativul incarca parul si in loc sa fixeze buclele le ingreuneaza iar in scurt timp acestea cedeaza iar buclele noastre rezistente, frumoase si naturale nu v-or mai avea aceeasi forma.

Poate sunt mult mai multe sfaturi si ideei, dar pentru mine, cele de mai sus sunt cele mai importante si chiar le respect. Va sfatuiesc sa procedati la fel.



Nu stiu cat v-am fost de folos cu acest articol, dar mi-as dori tare mult sa aud si parerile/sfaturile voastre in materie de ustensile de coafat si coafuri :D

Va multumesc pentru vizita.

Un comentariu:

  1. Eu am parul (drept) scurt pana la umeri, si nu-l buclez niciodata, dar in pozele de mai sus arata foarte fain. :)
    Sa ai ao zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere