18 august 2014

News from SAMMYdress

De curand am primit coletul mult asteptat de la http://www.sammydress.com/ iar dulapul si cutia mea cu bijuterii se bucura de noile produse primite :))

Ceasul animal print m a surprins cel mai mult, pare destul de calitativ si atrage toate privirile...

Daca va intereseaza il puteti gasi aici.


Iar cardiganul alb-negru este destul de subtire, merge foarte bine in serile de vara putin mai racoroase, se asorteaza cu orice si il puteti gasi aici.



Ce parere aveti despre noile mele articole?

Cunoasteti site-ul SAMMYdress.com?


Romwe Sweaters New Arrivals
Starting from $8.99
From August 19th to August 25th


6 comentarii:

  1. Să le porţi cu drag! :-)
    Îmi place ceasul! ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase achizitiile!
    Cardiganul, initial ma tenta sa-l comand, insa eram putin suspicioasa in privinta lui, dar vad ca sta super ! Ceasul e bestial, imi place tare mult!
    Sa le porti cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceasul arata foarte special! Sa le porti cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte fine ceasul. Love it ^_^

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le porti cu drag! Mie imi place mult ceasul :).

    RăspundețiȘtergere