30 august 2014

Rasfat pentru par


"PRODUSE COSMETICE.ro - magazinul online unde gasesti Orice ai nevoie"


In urma cu aproximativ o luna, spre norocul meu, am avut sansa de a incerca pentru prima data, doua minunate si profesionale produse pentru par, unul din-tre ele fiind samponul profesional Oyster Sublime cu ulei de masline iar celalalt balsamul nutritiv Keune Vital Nutrition.

Magazinul ProduseCosmetice.ro este un magazin online unde poti gasi cele mai noi tendinte in machiaj, ingrijire ten cat si ingrijire corp.
Trebuie sa recunosc ca am fost sceptica la inceput, nu cunosteam magazinul, nu mai auzisem sau citisem vreun review sau vreo parere pe vreun blog sau orice altceva. Am fost nevoita sa ma conving singura de seriozitate lui cat si calitatea produselor, asa ca am inceput de zor "rasfoirea" lui in lung si-n lat.
Ei bine, am avut parte de surpriza de a descoperi branduri aparute in toate colturile lumii precum: Bourjois, Calvin Klein, Clarins, Clinique, Elizabeth Arden, Essence, Estee Lauder, L`oreal, Lancome, Mac, Max Factor, Revlon, Rimmel, Versace si multe altele.

Ofera informatii foarte detaliate despre renumitele produse, dar si despre orice alta firma, precum si posibilitatea de a alege si a cumparata aceste produse direct de pe site.

Trebuie sa precizez ca, produsele comercializate pe acest site sunt in perfecta concordanta cu normele si cerintele europene aplicabile la aceasta data inclusiv pe teritoriul Romaniei.


Ei bine, asa cum spuneam mai sus, produsele incercate de mine de pe acest site sunt doua produse destinate parului.
Primul, samponul profesional Oyster este primul sampon din acesta gama cat si primul sampon profesional pe care il folosesc. Datorita uleiului de masline aflat in compozitia lui, ofera parului proprietati nutritive, catifelare, si restructurare, lasand parul moale si foarte usor de coafat.

Eu aplic samponul de doua ori (dar cred ca majoritatea dintre voi procedati la fel) in felul asta sunt sigura ca este destul de curatat si "dregesant" :)) cum trebuie, pregatit pentru pasul doi, balsamul.

Acesta vine ambalat intr-un bidon, ca sa spun asa, in cantitate de 1000 ml, valabil 12 luni, la pret de 69 lei.
Producator Oyster Cosmetics, fabricat in Italia.


Al doi-lea produs, si anume balsamul nutritiv Keune, la fel ca si samponul, este primul produs folosit din gama Keune.
Acesta are rolul de a reface echilibrul hidric al firului de par, dandu-i forta si vitalitate firului de par, viata si stralucire.
Nu incarca parul, se aplica foarte usor, dupa samponare, la 3 cm de scalp iar rezultatul:
  • par mai usor de pieptanat
  • structura firului de par mai puternica
  • par mai stralucitor si mai rezistent
  • matasos si usor de "manevrat"

Ambalaj din plastic, cantitate 200 ml, valabilitate 12 luni, pret 58 lei.
Producator Keune, fabricat in Olanda.


Cunoasteti produsele Oyster si Keune?

Cunoasteti site-ul ProduseCosmetice.ro?

Un comentariu:

  1. Interesante produsele!am testat si eu mai demult un sampon si o masca Oyster si mi-au placut! Am o mica observatie si sper sa nu te superi pe mine.Am sesizat cateva greseli in articol : vre-un, vre-o, "dregesat", samon...te sfatuiesc sa recitesti inainte de publicare articolul :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere